søndag 20. juli 2014

Treningen er igang igjen!


Ja jeg vet jeg ikke burde trene så mye, men hvis denne kroppen skal bygge seg opp igjen, så må jeg jo trene, ellers vil den jo bare fortsette å svinne. Jeg teori er at hvis jeg bare klarer å spise mer, ved hjelp av mer næringstett kost, næringsdrikker, proteinbarer osv, kombinert med trening. Så  må jo kroppen bygge seg opp igjen.

Så denne helgen tok jeg meg en liten treningsrunde på sykkelen. Kneet mitt er fortsatt skadet etter løping tidligere i sommer, så sykkelen er et fint alternativ.

Nye hjul

Jeg har skiftet hjul på sykkelen min! Fått på litt smalere dekk og mindre mønster. Da skal det visstnok bli lettere å sykle. Syns ikke jeg merker noe til det enda, det er fortsatt jobbing og slit som gjelder. Mulig sykkelen min bare ikke er laget for fart og spenning, men heller blodslit og tårer :)

Trapper opp til Oslo Maraton

Som i fjor skal vi løpe Oslo Maraton, denne gangen med kona! Det gleder jeg meg veldig til! Ser for meg store romantiske scener opp siste biten, hånd i hånd over målstreken, godt innenfor tidsfristen. Om det blir realiteten får tida vise, kan fort hende det blir omlag 90 minutter med banning og sutring fra begge hold :) Uansett hyggelig å gjøre noe sammen, og desto mer gøy å se om jeg klarer å ta pers! Klarte det på litt over 90 minutter i fjor, så da bør vel det i det minste la seg gjøre å tangere det. Jeg veier mindre, og er i bedre form, riktignok har jeg blitt svakere på grunn av litt muskelsvinn og litt sånn, men pytt pytt, litt trening og riktig kost fremover, så tenker jeg det går seg fint til. Nå må vel vekta stoppe opp snart, er jo bare skinn og bein igjen her snart! Merket i går at jeg orker å slite i 2 timer og 12 minutter på midtre pulstrinn på klokka, det betyr at hvis jeg klarer å få inn et tempo som tilsvarer det, så skal det være mulig å nærme seg halvmaraton etterhvert, men da kreves knallhard jobbing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter og spør om du vil. Men la oss holde det på et saklig plan ok?