tirsdag 7. oktober 2014

Føler meg ikke bra!

Føler meg ikke bra, svimmel, føles som at jeg sakte svimer av og nærmer med å bli borte. Klam, Kaldsvetter, tungt å puste og kjenner at pulsen dunker i brystet. Veldig forvirret, klarer ikke å konsentrere meg, vanskelig å prate og tenke klart. Fumler fælt med blodsukker apparatet, får til slutt hjelp. Målingen viser 2.1.

Spiser en yogurt, en skive med grovbrød - kun med litt smør og en salt padde.

10 minutter så føler jeg meg litt bedre, men fortsatt rar i pusten og litt "fjern"

Tar en ny måling, denne viser 2.0 ?! kanskje det skal synke enda mer før maten begynner å virke? Usikker her må jeg høre med folk som har greie på det.

Går å gjør noe annet en liten stund, og merker at følelsen begynner å komme litt tilbake igjen, men nå er jeg usikker på om det er samme følelse, eller om det er dumping av yoghurten.

1 time senere, føler jeg meg fortsatt litt "shaky" men mye bedre og mer normal. Målte blodsukker igjen da var den 4.1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter og spør om du vil. Men la oss holde det på et saklig plan ok?