onsdag 3. april 2013

4 dager på, 2 dager av

Etter 4 dager med skiturer, aking og utendørs aktiviteter bestemte kroppen min seg for å gjøre opprør. Jeg våknet morgen på langfredag med vannvittig hodepine og ekstrem kvalme. Forsøkte å ta en pille, den kom i retur. La meg til å sove igjen, fikk ikke sove. Forsøkte å spise frokost, den kom i retur. Da prøvde jeg å skifte til utetøy, svimet nesten av. Dagen gikk stort sett med på å se på Netflix og syns synd på meg selv. Med en god dose dårlig samvittighet og følelsen av å mislykkes som far og ektemann ble dagen komplett.


Dagen etter startet ganske så likt. Dårlig søvn, hodepine, kvalme, svimmelhet og utmattelse. Etter fire timer med Netflix og lakrispastiller bestemte jeg meg for å trosse følelsen og gå ut å ake. To turer ned bakken og jeg var nesten helt slått ut. Inn igjen og på Netflix. Etterhvert begynte formen å stige så jeg gikk ut å trosset nok en gang. Litt lettere var det, men da var dagen over og alle gikk inn. Formen fortsatte å stige utover kvelden og jeg fikk i meg middag. Tilogmed et halvt glass med egenprodusert øl fikk jeg i meg. Summetonen kom brått på allerede etter to slurker. Dette var selvsagt sterke saker. Det er bare garvede øldrikkere som tåler såpass med sterkøl som holder 3% alkohol per volum. Et halvt glass var nok til å holde meg varm i kinnene hele kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter og spør om du vil. Men la oss holde det på et saklig plan ok?