onsdag 24. april 2013

Ny treningsrunde


Tok en ny sykkeltur idag for å se om formen har steget siden sist.
Formen var radikalt bedre. Idag gikk det unna 9,16 km på sykkelen. Det tok i alt 33 minutter å gjennomføre. Det står i sterk kontrast til forrige tur for tre uker siden. Da var det 5,35 km på omtrent samme tid. Topphastigheten sist var på 18 km/t, men idag var topphastigheten på 28 km/t så formen er på rett vei.

Vekta derimot har stått litt stille nå igjen. Virker som hver kilo begynner å bli seigere å få av seg. Enda jeg spiser ikke noe mer enn jeg har gjort siden jeg startet på fast føde. Men jeg er ganske så sikker på at jeg skal klare å gå ned enda mer, må bare få formen såpass opp at jeg kan ta meg en slik tur hver dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter og spør om du vil. Men la oss holde det på et saklig plan ok?