tirsdag 30. juli 2013

Woohoo 5km merket er passert!

Etter å ha blitt inspirert av en samtale med min gode nabo, bestemte jeg meg for å se hvor langt jeg klarte å pushe meg selv idag. Målet var å se om jeg klarte 4.5 km. Men etter 3 kjente jeg at jeg hadde åpnet litt rolig, så da kunne jeg dra på litt ekstra. 5,14 km ble distansen, på 47 minutter ikke galt! Føler meg veldig stolt, og har nå bestemt meg for å melde meg på Kristinaløpet i Tønsberg neste år.

 Om jeg klarer å holde denne farten, ligger jeg an til å klare 10km i Oslo Maraton på rundt 96 minutter. Noe som bør holde, alt jeg trenger å gjøre nå, er å trene opp utholdenhet til å klare å holde samme kok i en og en halv time, da bør jeg klare å nå det målet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter og spør om du vil. Men la oss holde det på et saklig plan ok?