onsdag 6. mars 2013

Beltet er ikke like stramt lenger

Ok klærne mine begynner snart å bli komiske å ha på seg. Buksene mine ser ut som de hører hjemme på Sirkus Arnardo og overdelene mine ser ut som varmluftsballonger. Før likte jeg ikke å bruke belter fordi de strammet eller jeg klarte aldri å finne noen som var passe.
Sist jeg var i syden kjøpte jeg to belter av en salmaker og da fikk jeg i rett størrelse. På bildet ser dere at det ene hullet er slitt. Det er der jeg pleide å gå med det. Nå har jeg mått lage nye hull, men jeg er nå på det siste av disse og må snart lage nye.

Toralt er midjen min redusert med 18cm. Det er ganske mye!

Det kjedelige oppi alt dette er at jeg ikke kan kjøpe nye klær. Vi har dårlig råd og klær i store størrelser er kostbart. Så jeg får prøve å modifisere de jeg har frem til vektreduksjonsmålet er nådd.
Men veldig artig å se resultater allerede så fort etter operasjonen.  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter og spør om du vil. Men la oss holde det på et saklig plan ok?