lørdag 23. mars 2013

CT på mandag

Da blir det CT på mandagen. Smertene har avtatt ganske mye, men jeg er fortsatt øm. Håper mandagen gir noen svar, i en forhåpentligvis positiv retning. Ganske lei av å være syk nå. En annen ting var at mens jeg har vært syk ble arbeidsplassen min solgt og flyttet til utlandet. Så nå står jeg uten jobb - super timing... Jeg finner nok på noe, kanskje like greit å få litt tid til seg selv nå i denne perioden. De to ukene jeg fikk vært på jobben var ikke blant de enkleste, men det var jo ikke slik jeg trodde det skulle bli. Men ikke noe å gjøre ved, så en får bare se fremover.

Kanskje jeg endelig skal ta steget ut å starte for meg selv med det jeg aller helst vil drive med?

En gledelig nyhet er at at jeg nå har gått ned totalt 35 kg. Det er sykt mye! Ingen av klærne jeg fant frem fra loftet passer lenger, ser ut som jeg går i telt. Huff, men jeg er enda ikke nede i "vanlige størrelser" så det er fortsatt vanskelig å finne noen rimelige klær. I dette tempoet skifter jeg jo klesstørrelse omtrent like ofte som en baby... For bare gå i telt frem til vi når 2XL milepælen. Da blir det langt enklere å finne klær. Nå er jeg nok på ca 4XL - men før brukte jeg 8-9XL så det er et stooooort fremskritt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter og spør om du vil. Men la oss holde det på et saklig plan ok?